L’ Agrícola del Camp es promociona a la xarxa

gruscoLa cooperativa  de Santa Bàrbara, rrecentment han creat un perfil al Facebook per promocionar les seues  marques i informar de les noticies del sector.
També organitzaran diferents activitats al decurs de l’any. La més immediata un concurs de fotografia.

(J.Roig/T.G).-La Cooperativa Agrícola del Camp segueix apostant decididament, no solament a oferir un producte de qualitat ,sinó també per utilitzar tots els mitjans al seu abast per de promocionar-los.
Per això i segons que explicava a La Plana Ràdio el gerent de la Cooperativa, Josep Lluis Cardona, ara han decidit fer un pas més i apostar per les xarxes socials per tal de reforçar aquesta promoció de la marca, creant un perfil al Facebook amb el nom de “Olis Grusco”, on i publiquen noticies del sector oleícola, tant de caire general com de la pròpia empresa, donen a conèixer els diferents productes que elaboraren i fins i tot organitzaran diferents activitats, com el concurs de fotografia que ja està en marxa.

Referent a aquest concurs, Cardona explicava que, fins al dia 15 de novembre, es poden presentar un màxim de tres fotos per participar-hi. Que han de mostrar productes de la marca GRUSCO, ja siguin ampolles o garrafes d’oli. El concurs està obert a tothom i l’únic requisit és ser “amic” del seu facebook “Olis Grusco”. El premi per al guanyador són 30 litres d’oli, “el consum anual d’una família mitjana”, animava Cardona.
La foto que rebi més “m’agrada” serà la guanyadora, de manera que seran els mateixos internautes els que decidiran quina s’emporta el premi.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada