El president de la Cooperativa de Godall diu que l’ oli “mil•lenari” s’ hauria d ‘envasar sota una única marca.

Hipólito Meiriño,president de la Cooperativa Agricola de Godall

Altres presidents estarien d ‘acord en que  la comercialització sota una marca única podria millorar les vendes d ‘aquest singular oli.

Aquest podria ser un dels temes a tractar a la propera Assemblea  que la Mancomunitat a convocat  per al proper dijous

(J.Roig) .- Entre les set cooperatives  del Territori del Sènia que han presentat enguany els seus olis de oliveres mil•lenàries,per primer cop i trobem la Cooperativa Agrícola de Godall  que ha començat a elaborar i comercialitzar l’ oli  sota la marca “Lacrima olea Mil•lenari”.
Segons que explicava a la nostra emissora el president de l ‘entitat  Hipòlito Meiriño ,   al terme de Godall i ha un centenar d’ oliveres mil•lenàries i desprès de fer dos moltes,la producció d’ aquest tipus d’ oli no supera els 450 litres.
En aquesta  davallada constant del preu de l’ oli,Meiriño creu que oferir al consumidor  productes innovadors  pot ser un bon al•licient per animar el mercat tot i que per a que realment fora  rentable  caldria reduir costos ,comercialitzant tot l’ oli mil•lenari que es produeix al Territori del  Sènia  sota una única marca.
Segons ha pogut saber La Plana Ràdio ,aquest és un dels temes dels que van parlar els presidents de les diferents cooperatives en la recent presentació que van fer de l’ oli mil•lenari a la Fundació Alicia  i podria ser un dels temes a tractar a la propera  Assemblea General de la Mancomunitat de la Taula del Sènia que es celebrarà a Rossell el proper dijous 16 de Desembre.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada