Sant carles de la ràpita aposta per la Producció cinematogràfica com a reclam turístic

Vista de La Ràpita des de el mar (foto:deviajes)

A través del curtmetratge “On la terra abraça el mar” es vol atreure el turisme actiu i familiar a la badia dels Alfacs i al Delta de l’Ebre

Promoure el turisme de qualitat a través de les experiències i les emocions. Aquest és l’objectiu principal de la nova campanya de publicitat que ha impulsat Turisme de Sant Carles de la Ràpita i que té com a eix principal la difusió del curtmetratge “On la terra abraça el mar”. El film —enregistrat durant el més de juny— mostra les històries de diversos personatges que acudeixen a la població atrets per l’oferta en turisme familiar, actiu i de natura a la Badia dels Alfacs i el Delta de l’Ebre. La pel•lícula, de 10 minuts de durada, s’estrenarà el proper dijous 12 d’agost a les 22.00 al Parc de Garbí de la Ràpita dins el cicle Cinema a la Fresca. A més, el curtmetratge també es podrà consular a internet al web www.dondelatierraabrazaelmar.com i s’utilitzarà per reforçar la presència de Sant Carles de la Ràpita en els canals habituals de promoció turística: fires, congressos, espots televisió, etc.
Amb el curtmetratge “On la terra abraça al mar” —coordinat per la productora Celofán Audiovisuals— es vol mostrar a través de la ficció la varietat i riquesa de l’oferta turística a Sant Carles de la Ràpita, la Badia del Alfacs i el Parc Natural del Delta de l’Ebre. De fet, el film s’articula al voltant de tres històries que pretenen cobrir la totalitat de propostes de lleure que es poden desenvolupar en cada un d’aquest espais.
“On la terra abraça el mar” és una producció de Celofán Audiovisuals en la qual hi han participat una vintena tècnics, sis actors professionals i diversos figurants. Part de l’equip —liderat pel realitzador campredonenc Josep Gutiérrez— ha estat integrat per professionals de les comarques de l’Ebre. El rodatge es va desenvolupar durant les dues primeres setmanes de juny i va comptar amb la col•laboració de l’Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita i bona part del teixit empresarial de la població . El resultat és un curtmetratge de 10 minuts dels quals se n’extrauran tres episodis —un protagonitzat per la família, l’altre pels joves i el darrer per la parella— a més de tres espots publicitaris de vint-i-cinc segons pensats per a la televisió. La banda sonora original —amb lletra en anglès inspirada ens els paisatge de Sant Carles de la Ràpita— ha estat composada pel músic Jesús Jiménez, alias Soundee, i enregistrada als estudis de Producciones Musicales The Room BCN de la capital catalana.

1 resposta

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada