El Mas de Barberans acull un seminari sobre nous canals de comercialització i comunicació

OLYMPUS DIGITAL CAMERA(Redacció/J.Roig).-El passat 3 de Maig es va iniciar al Museu de la Pauma de Mas de Barberans la segona fase del seminari Nous canals de comercialització i comunicació.
“La primavera del màrketing digital” és el títol d’aquesta segona part del seminari que imparteix  l’especialista en màrqueting digital Montse Peñarroya, i consisteix en 28 hores de formació on s’abordaran els següents aspectes:
•    Les 23 tècniques bàsiques del Marketing Digital
•    Mobile marketing
•    Vídeo marketing per a empreses
•    Taller pràctic per a facebook
•    Assessorament individualitzat

Els participants en aquest seminari són els 20 alumnes, artesans o vinculats al sector agroalimentari de la comarca que segueixen l’esmentat seminari, que s’imparteix en set sessions consecutives de quatre hores de durada.
A partir de la 3a sessió, aquest seminari s’obrirà a la participació d’aquelles persones que es van inscriure en el seu dia però que, per la limitació de places, no hi van tenir l’oportunitat de participar-hi.

Aquest seminari ha estat organitzat per Montsià Actiu, amb la col•laboració dels Ajuntaments d’Alcanar i de Mas de Barberans, i està subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada