Coronel Tapioca promociona les Terres de l’Ebre

coroneltapioca*Els escenaris del catàleg de la col•lecció tardor-hivern de la marca tèxtil són espais de les quatre comarques ebrenques

5/11/2009. El patronat de turisme de les Terres de l’Ebre ha signat un conveni amb l’empresa tèxtil Coronel Tapioca per promocionar els actius turístics de les quatre comarques.

El conveni inclou l’edició del catàleg de la col•lecció tardor- hivern de la marca en què els escenaris són espais de les  comarques ebrenques. Per exemple, el pas de barca de Miravet, és un d’aquest escenaris. A més el catàleg inclou, informació turística de les Terres de l’Ebre

El catàleg té una tirada inicial de 7000 exemplars que es repartiran a les botigues del Coronel Tapioca, i que s’ampliarà si s’esgota la primera edició.

El conseller de Turisme del consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, Oscar Bosch, valora positivament aquesta estratègia de màrqueting, ja que “ és una forma de promoció que no tens prevista”. Bosch destaca el fet que “ el catàleg esta ben fet, hi ha un mapa de les terres de l’Ebre i tots els escenaris estan referenciats. I a més, cal tenir en compte, que es un àmbit de difusió molt especialitzada ja que els clients de Coronel Tapioca tenen ,normalment,  uns interessos que els converteixen en potencials visitants de la zona”.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada