Un estudi demostra que una ració dirària de fruits secs redueix el risc metabòlic de diabetis

Incorporar diàriament a la dieta una ració de fruits secs – nous, avellanes i ametlles – redueix el risc de desenvolupar malalties cardiovasculars i de patir diabetis. Així ho demostra un estudi pioner elaborat per la Unitat de Nutrició Humana de la Facultat de Medicina de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i el CIBERobn, Instituto de Salud Carlos III.

L’estudi, que s’ha dut a terme durant tres mesos i amb la participació de 50 voluntaris, revela que, amb una dieta sana i una ració diària de 30 grams de fruits secs, la resistència a la insulina millora, la fase prèvia a l’aparició de la diabetis. ACN

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Cap comentari... Sigues el primer en opinar!